2024-09-04
Progimnazija nuo 2024 m. rugsėjo mėnesio įgyvendina „Lietuvos Junior Achievement“ ir informatikos ugdymo sistemos ekspertų „Vedliai“ skaitmeninio verslumo ugdymo programą, skirtą 5–8 klasių mokiniams, ją išbandys klasėje ir suteiks mokiniams šiuolaikinio skaitmeninio verslumo žinių ir įgūdžių! Integruota, aktualu, kūrybiška.
Programos metu mokiniai stiprins praktinius verslumo, ekonomikos bei skaitmeninio raštingumo įgūdžius – kurs skaitmeninių verslų prototipus ir vėliau mokomąsias mokinių bendroves. Mokiniai suvoks, kaip gali būti kuriami šiuolaikiniai skaitmeniniai produktai, mokysis bendradarbiavimo, kritinio mąstymo, pasitikėjimo savo jėgomis, kūrybiškumo. Programą vykdys mokytojos Rūta ir Ramunė.
2024-05-21
Finansinio raštingumo pamokos „Ekonomika, kaip pagalvių mūšis“
Gegužės mėnesį Valstybinės mokesčių inspekcijos Kėdainių skyriaus darbuotojos lankėsi pas antrokus. Mokiniams vyko finansinio raštingumo pamokos „Ekonomika, kaip pagalvių mūšis“. Edukacijos metu mokiniai stiprino finansinio raštingumo žinias, sužinojo, kas yra ekonomika, diskutavo apie mokesčius.
2024-04-19
Balandžio 15–19 dienomis dalyvavome Lietuvos Junior Achievement „Finansinio raštingumo savaitėje“. Mokiniai kėlėsi asmeninius finansinius tikslus, skaičiavo savo biudžetą, mokėsi investavimo pradžiamokslio.
2024-03-19
„Europos pinigų viktorina 2024“
7c klasės mokiniai Augustė S. ir Augustas Ž. dalyvavo Lietuvos Junior Achievement ir Lietuvos bankų asociacijos organizuojamoje „Europos pinigų viktorinoje 2024“. Šis konkursas 13–15 metų mokinius kvietė pasitikrinti finansinio raštingumo žinias. Mokiniai, naudodamiesi „Kahoot“ programėle, atsisakinėjo į klausimus apie asmeninius finansus, taupymą, investavimą, biudžeto planavimą, finansų rizikas.
2024-02-23
Mokytojų konferencija „EFEKT 2024“
Vasario 22–23 dienomis direktorės pavaduotoja Aurelija ir pradinio ugdymo mokytojos Dijana, Jūratė ir Rasa dalyvavo „Lietuvos Junior Achievement“ organizuotoje mokytojų konferencijoje „EFEKT 2024“. Įvairių sričių profesionalai dalinosi įžvalgomis apie finansinius sprendimus, inovatyvių įrankių pritaikymą pamokose. Mokytojai diskutavo apie kūrybiškumą, talentų paiešką, finansinio raštingumo kompetencijos gilinimą.