Įtraukusis ugdymas

Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam mokiniui, siejamas su personalizuotu kiekvieno mokinio ugdymu, atitinkančiu  kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą.

Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į mokinių socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis mokymuisi ir dalyvavimui švietime.

Tai labai aiškiai atsispindi Geros mokyklos koncepcijoje.

ĮTRAUKIOJO UGDYMO VERTYBĖS / NUOSTATOS, SVARBIOS MOKYTOJUI, UGDANČIAM KIEKVIENO MOKINIO KOMPETENCIJAS KLASĖJE.

  • Mokyklos bendruomenė ir socialinė aplinka gali padėti stiprinti besimokančiųjų savivertę;
  • Mokytojas atsakingas už  kiekvieno savo mokinio mokymąsi;
  • Būtina identifikuoti  kiekvieno besimokančiojo stiprybes ir potencialą, geras mokytojas geba mokyti visus;
  • Mokymo principai visiems vienodi, specifinių technikų nedaug;
  • Kiekvienas mokinys gali mokytis ir pasiekti jo galimybes atitinkantį rezultatą.

„Mokykla 2030“

Dokumentai / nuorodos:

2025-05-21

Respublikinis bendrojo lavinimo mokyklų renginys ,,Draugystės tiltai“

Gegužės 21 dieną progimnazijos švietimo pagalbos specialistės organizavo respublikinį bendrojo lavinimo mokyklų renginį ,,Draugystės tiltai“, skirtingų gebėjimų turintiems vaikams. Dalyvavo Kėdainių miesto bei rajono, Kauno bei Jonavos rajonų mokyklos. Šio renginio tikslas – skatinti įtrauktį, stiprinti bendruomeniškumą ir padėti vaikams su skirtingais poreikiais patirti džiaugsmą, bendravimą bei kūrybinę saviraišką.

Vaikai leido laiką kartu, atliko įvairias užduotis, žaidė, o svarbiausia rado draugų.